jueves, 12 de junio de 2014

Valoració global

Aquest projecte que hem dut a terme sobre els aiguamolls ens ha servit per ampliar els nostres coneixements en tots els àmbits que comporta el tema que hem tractat.
Jo he realitzat diverses entrades, una d'elles relacionada amb el tema de la música. Donat que no especificava cap obra a tractar, la meva professora de castellà em va donar llibertat per a escollir, fiant-se de les meves capacitats.
L'obra que vaig escollir va ser l'obertura per a orquestra Les Hèbrides, del compositor romàntic Felix Mendelssohn. Es una obra que conec a la perfecció perquè l'he treballada al Conservatori aquest any, no tans sols l'he interpretat si no que també en conec l'anàlisi harmònic i la història que comporta.
La finalitat principal de l'obra es descriure un paisatge, en aquest cas, la gruta marina d'una de les illes Hèbrides, Staffa. I així també, causar les sensacions que va tenir el compositor quan va visitar l'illa.
La meva segona entrada va tractar sobre la formació i els orígens dels aiguamolls, els tipus que hi podem trobar, com es formen, i la seva vegetació.
La tercera, la vaig fer amb el meu company Josep. El tema a tractar va ser el diccionari de llengües, i a partir d'allí vam triar de quina manera organitzar-nos. El Josep va cercar les diferents formes d'anomenar els aiguamolls en altres llengües, i jo per part meva vaig cercar les formes d'anomenar-los a Catalunya i País Valencià.
En general penso que hem fet un bon treball, cadascú a la seva manera i al seu ritme, i crec que arriba el moment de donar per conclòs aquest projecte, que serà l'últim del nostre recorregut a l'ESO.

A continuació la imatge de la capçalera del nostre blog:

Extreta del nostre blog:  El racó del moixal 

No hay comentarios:

Publicar un comentario